HTML

Lifestuff blog

Élet Amerika után, Európa előtt ...Magyarországon. Kicsit ego, kicsit jueszéjsitbiccs, de a miénk. Történetek és életképek a híres nevezetes "kaliforniai álmodozások" megvalósulásáról itthon is. Lifesite és lifestuff gyűjtemény... amolyan Mátyásos színezék faktorral. haveFun

Friss topikok

Linkblog

Downtown és a többiek

Maty! 2009.04.19. 22:40

   Osztottam, szoroztam, összeadtam, kivontam és úgy döntöttem átrendezem egy kicsit Budapestet, úgyamúgy térképügyileg. Leginkább ismert amerikai városrészeket és kerületeket adtam hozzá és vontam össze Budapestieket. Ezentúl (jó egósan) én már csak így fogom használni.

Így sikerült:

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorpalca.blog.hu/api/trackback/id/tr61075112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dpcs 2009.04.22. 04:13:20

Hát bazz... Na ez üt, köszönnyük, vivát!
Fort LauderDÉL, érted? - ikszdé..

Maty! 2009.05.28. 18:26:24

IGen, ez már érett, csak nehogy felosszam Magyarországot államokra :)

Szöle 2009.05.29. 15:26:55

üdvözlet a Centralból kígyóó
süti beállítások módosítása