HTML

Lifestuff blog

Élet Amerika után, Európa előtt ...Magyarországon. Kicsit ego, kicsit jueszéjsitbiccs, de a miénk. Történetek és életképek a híres nevezetes "kaliforniai álmodozások" megvalósulásáról itthon is. Lifesite és lifestuff gyűjtemény... amolyan Mátyásos színezék faktorral. haveFun

Friss topikok

Linkblog

"Neked mid van?"

Maty! 2009.04.21. 12:09

   A "van iwiw-ed?" c. kérdés már-már elavult lett, hiszen lassan egy éve (kicsit megkésve, mint minden más, de azért) már becsorgott kis hazánkba is a facebook láz.. emlékszem én még a myspace-nél voltam leragadva egy éve, amikor a kaliforniai haverjaim bombáztak a "Do you have facebook?" kérdéssel. Mire persze nekem halovány foggalmam sem volt mi a bánatos trágyát jelent ez.. de persze haladtam a korral és mire hazaértem az új világból, mit látnak szemeim; a magyar valóságot is nyakonöntötték fészbúkkal.. hát brávó :) az ájviv már amúgy is tök gáz volt, úgyhogy nem volt mit tenni, a hazai portál is megtette fejlesztő lépéseit, próbálva ezzel lépést tartani, a nemzetközi (nagyobb:)) konkurens céggel. Meglássuk mitet hoz a jövő és lesz- e nyertese a "közösségiportálcsatának".

Addíg is felmegyek, lecsekkolom hátha bejelölt valaki, meg megnézem a képeket, amiket a cimbik feltöltöttek, mer' nekem attó nagyon kígyó lesz :)

Písz ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorpalca.blog.hu/api/trackback/id/tr421077776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása